Danmark

Jeg, mamma, pappa og lillebroren min dro nedover mot Larvik på mandag. Fra Larvik tok vi båt over til Danmark, en fire timers båttur. Vi dro fra regn og overskyet vær den dagen. Deilig.

Første natten sov vi i en liten campinghytte på Løkken Camping i Løkken. Om morgenen dro vi på et bakeri og spiste en gooood frokost.

Etter en god frokost kjørte vi til Legoland. Det var skyfri himmel og rundt 30 grader hele dagen. Kjørte berg'o dalbaner, drakk slush, så på masse lego figurer, kjørte et legotog og spiste en god middag der.

Etter legoland kjørte vi til den kroa vi skulle sove på i to netter.

Siden vi ikke bodde så langt unna Flensburg som ligger i Tyskland, dro vi dit og var der en dag. Siden det var så varmt, var vi for det meste inne på et kjøpesenter og spiste mat og is. Etter isen gikk vi ut ved kaia der. Og det var så fiiiint!

Denne dagen var vi i en sommerpark, jeg trodde det bare var badeland, så kameraet lå igjen i bilen, hele den dagen. På ettermiddagen var vi på en utrolig fin strand, med sånne søte små hytter. Jeg plukket masse skjell også spiste vi litt mat.

To bilder fra båtturen hjem. Siden vi ikke hadde rukket å bestille seter før det ble fullt, tok jeg med spillern min inn og så litt på film før vi ruslet på tax-free'en og handlet litt der.

Hadde hvertfall en finfin ferie med familien, selv om jeg var sliten og litt sur på slutten. Spiste masse god mat, koste meg ute i sola hele dagen, kjørte berg'o dalbaner og fine byer og steder.

Det ble litt innkjøp, men tror jeg legger ut det i et eget innlegg.

3 drops

melis

28.07.2012 kl.10:35

fine bilder. ser ut som en fin tur :)